General Mobile Discovery IMEI Yazma (Tüm MTK Cihazlar İçin Geçerlidir)


Uyarı: Cihazımızın Root edilmiş olması gerekiyor.


İşlemlere başlamadan önce ihtiyacımız olan şey General Mobile Discovery kutumuzun üzerinde yer alan, telefonumuza ait imei numaraları.

M_IMEI ve S_IMEI olmak üzere iki IMEI numarasının yazılı olduğu kutumuzu hazırda bekletiyoruz, birazdan lazım olacak. 


1. Adım
Marketten "Mobileuncletools" programını telefonumuza yüklüyoruz ve uygulamayı açıp root izinlerini veriyoruz. 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobileuncle.toolbox&hl=tr 


2. Adım
Uygulama açıldıktan sonra Engineer Mod'a giriyoruz. 


3. Adım
Engineer Mode'a girdiğimizde önümüze iki seçenek çıkacak. Biz Engineer Mode Mtk'yı seçiyoruz. 

4. Adım
Mtk'nın eski sürümlerinde burada önümüze uzun bir liste çıkıyor ama bizim telefonda menüler gruplandırılmış. Biz ikinci sıradaki connectivity kısmına geliyoruz.
 

5.Adım
Sırasıyla; önce cds information menüsüne giriyoruz, ardından da radio information'ı seçiyoruz ve son aşamaya doğru geliyoruz.

6. Adım
Telefonumuz çift simli olduğu için Phone1 ve Phone2 olmak üzere iki seçenek çıkacak karşımıza. Biz öncelikle Phone 1'e tıklıyoruz.

Önümüze AT+ yazılı bir menü gelecek. Biz AT+ 'nın sonundaki ''+'' yı silip klavye ile tekrar ''+'' işareti koyuyoruz ve karşımıza resimdeki gibi bir menü çıkıyor. Biz en üstte yer alan AT+EGMR=1,7,'''' seçeneğine tıklıyoruz.

Sıra geldi imei numaramızı yazmaya. Telefon kutumuzun üzerinde yazan 15 haneli M_IMEI numarasını AT+EGMR=1,7,'' '' daki çift tırnakların arasına yazıyoruz (Örnek: AT+EGMR=1,7,''123456789101112'' ) ve Send At Command düğmesine basıp işlemi tamamlıyoruz ve telefonumuzu yeniden başlatıyoruz. *#06# ile imei numaramızın gelip gelmediğini kontrol ediyoruz. 

7. Adım
İlk imei yazım işlemini tamamladıktan sonra 6. adıma kadar olan işlemleri tekrar ediyoruz ve diğer imei yazım işlemini tamamlamak için Phone2'ye tıklıyoruz.

İlk işlemde olduğu gibi yine AT+ 'nın sonundaki ''+'' yı silip klavye ile tekrar ''+'' yazıyoruz ve karşımıza resimdeki menü çıkıyor. İlk imei için AT+EGMR=1,7,'' '' i seçmiştik. İkinci imei, yani S_IMEI için AT+EGMR=1,10,'' '' i seçiyoruz.

Bu sefer çift tırnakların arasına 15 haneli S_IMEI'mizi yazıyoruz (Örnek : AT+EGMR=1,10,''123456789101112'' ) ve send at command butonuna basıp işlemi tamamlıyoruz. Telefonumuzu reboot ettikten sonra *#06# ile imei numaramızı kontrol ediyoruz ve işlemi tamamlıyoruz. 


Düzenlemeler ve Linkler Kendime Ait
Konu ALINTIDIR...

General Mobile Discovery IMEI Yazma (Tüm MTK Cihazlar İçin Geçerlidir) için “39 yorum” bulunmaktadır.

  1. Çok teşşekürler. Çoook işe yaradı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun kardedim sayende halletim vallahi

      Sil
    2. Allah razi olsun kardedim sayende halletim vallahi

      Sil
  2. bende neden işe yaramadı send dedikten kapatıp actım sonra dediğiniz gibi yaptım ama işe yaramadı tlf rootlu yardımcı olabilirmisinz neden olm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar burda unutulan tek şey en önemli olan AT+EGMR arasında boşluk bırakın bu en önemli yerdir şu sekilde olacak AT+ BOŞLUK BIRAKIP EGMR OLACAK YANİ AT+ EGMR''İMEİ NO'' SEND AT COMMAND TUŞLA AT COMMAND YAZISI ÇIKINCA İŞLEM TAMAMDIR BİLGİNİZE

      Sil
  3. bendede işe yaramadı telefon rootlu..(this command is not allowed in user build)

    YanıtlaSil
  4. This command is not Allowed in userbuild... Uyarısı veriyor surekli olmuyor

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. tejefonlarınızı rootlamanız gerek yok sadece en önemli nokta şu arkadaşlar AT+BOŞLUK BIRAKIP EGMR''İMEİ NO'' SEND AT COMMAND BASIN VE AT COMMAND YAZISI ÇIKAR PROGRAMDAN ÇIKMAYARAK TELEFONUZU YENİDEN BASLATIN İMEİ NOSUNU DEĞİŞTİĞNİ GÖRÜRSÜNÜZ

      Sil
  6. helal kardeşim çok başarılı

    YanıtlaSil
  7. genaralş mobilenin son sürürmünde işe yaramıyor

    YanıtlaSil
  8. genaralş mobilenin son sürürmünde işe yaramıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE YAPMAMIZ GEREKİ BİLGİN VARSA SÖYLERMİSİN BENDEDE OLMADI ÇÜNKÜ

      Sil
    2. NE YAPMAMIZ GEREKİ BİLGİN VARSA SÖYLERMİSİN BENDEDE OLMADI ÇÜNKÜ

      Sil
    3. çok basit bende bi yerde okumuştum 4.4.4 kitkat sürümünde imei problemini şu şekilde hallettim AT+EGMR yazan bölümde AT den sonra bir boşluk bırakmak gerekiyor AT +EGMR şeklinde :)) devamm

      Sil
  9. kardesim son surumde bi skinti yok ama hard reset yapinca gidiyo o sorunu nasil gideririz bi el atar misiniz yaa ???

    YanıtlaSil
  10. ben yaptim oldu ama hard resette gidiyo kalici box harici nasi yapariz mtkda ola bilir bence bu yazilisal sorun halledilir bi yardim etseniz

    YanıtlaSil
  11. ben yaptim oldu ama hard resette gidiyo kalici box harici nasi yapariz mtkda ola bilir bence bu yazilisal sorun halledilir bi yardim etseniz

    YanıtlaSil

  12. mmt akbb27 Mart 2015 03:26
    çok basit bende bi yerde okumuştum 4.4.4 kitkat sürümünde imei problemini şu şekilde hallettim AT+EGMR yazan bölümde AT den sonra bir boşluk bırakmak gerekiyor AT +EGMR şeklinde :)) devamm
    ADAMSINNNNN :) beynimiz yanmıştı senin dediğini yaptık oldu :) eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİR BOŞLUK BIRAKTIM CUUKK OTURDU BENDEDE KARDEŞ TEŞEKÜRLER .

      Sil
    2. telefonum gm androıd one Mobileuncletools u tlf. a indiremiyorum yardımcı olurmusun. teşekkürler

      Sil
  13. hocam elinize saglik ise yaradi tesekkurler

    YanıtlaSil
  14. Kardeşler ben her türlü denedim olmadı cwmyle jeally beana dönsem düzelir mi yardim lütfen

    YanıtlaSil
  15. Hacı bi yardım edin olmuo

    YanıtlaSil
  16. Hacı bi yardım edin olmuo

    YanıtlaSil
  17. göndermr başarısız oldu diyor, tüm dediklerinizi uyguladım olmuyor. Acil

    YanıtlaSil
  18. göndermr başarısız oldu diyor, tüm dediklerinizi uyguladım olmuyor. Acil

    YanıtlaSil
  19. Teşekkür ederim hallettim

    YanıtlaSil
  20. Benim telefonum discovery2+ ama discovery 2 rom u yüklendi, imei atamiyorum, nasıl yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
  21. Note 4 *#06#yazinca IMEI geçersiz yazıyor tek sim kartlı yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  22. Note 4 *#06#yazinca IMEI geçersiz yazıyor tek sim kartlı yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  23. Mobileuncletools u tlf. a indiremiyorum. Yardımcı olurmusunuz? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar burda unutulan tek şey en önemli olan AT+EGMR arasında boşluk bırakın bu en önemli yerdir şu sekilde olacak AT+ BOŞLUK BIRAKIP EGMR OLACAK YANİ AT+ EGMR''İMEİ NO'' SEND AT COMMAND TUŞLA AT COMMAND YAZISI ÇIKINCA İŞLEM TAMAMDIR BİLGİNİZ BENDE OLMUYORDU AYNISINI YAPTIM OLDUUU

    YanıtlaSil
  25. usta bende olmuyor bunun hatası kesinlikle (radıo off) yazmasından kaynaklı nasıl (radıo on) olucak bu bi yardım edermisin ya renixgamertr@gmail.com bu hesaptan ulaşırmısın banaa!!

    YanıtlaSil
  26. Telefon IMEI Numarası Nasıl Değiştirilir?
    Root olmadan ve kodsuz bir şekilde cep telefonunuzun IMEI numarasını değiştirmek ister misiniz? Cevabınız evetse eğer aşağıda adım adım uygulamasını anlatmış olduğumuz yöntem tam size göre. İnternet aleminde bu konu hakkında arama yaptığınızda IMEI değiştirmek için bir sürü kod karışık işlem anlatıldığına şahit olacaksınız ve tüm bunların yanında verilen kodların çoğu işe yaramamakta. Küçük ve basit bir uygulama ile çok basit bir şekilde telefonunuzun IMEI numarasını değiştirebilirsiniz. Dilerseniz nasıl yapılacağını anlatmaya başlayalım.
    https://www.teknodirek.com/telefon-imei-numarasi-degistirme/

    YanıtlaSil