23 - General Mobile Discovery - Klavye Kullanımı ve Ayarları-2


General Mobile Discovery - Klavye Kullanımı ve Ayarları-2





Düzenlemeler ve Linkler Kendime Ait

23 - General Mobile Discovery - Klavye Kullanımı ve Ayarları-2 için “5 yorum” bulunmaktadır.

  1. Gm 2 kullanıcısıyım ve telefon güncelleme istedi ve yaptım sonrada klavyede bir sorun olluştu ayarlardan baktım fakat yine aynı klavyede birşey yazdığımda harfleri 2 3 defa aynı anda tıklama yapıyor problem nedir ?

    YanıtlaSil
  2. klavye sıfırlamanızı tavsiye ederim ayarlar-uygulamalar-tümü-google klavye önbelleği temizle verileri temizle seçenekleri kullanın ve yeniden deneyin

    YanıtlaSil
  3. Gm discovery kullanicisiyim Google klavye güncellemesi sonrasinda klavye kilitlendi her klavye actigimda sifre istiyor yardım lütfen

    YanıtlaSil
  4. Gm Air kullanıcısıyım klavyeyi Qwerty klavye yapmak istiyorum nedense 1 türlü olmuyor Yardım Edermisiniz.?

    YanıtlaSil
  5. Gm Air kullanıcısıyım klavyeyi Qwerty klavye yapmak istiyorum nedense 1 türlü olmuyor Yardım Edermisiniz.?

    YanıtlaSil